Activity

  • Evaluacija učinka
    Evaluacija učinka ili zašto su procene toliko važno?

    Odgovor na ovo pitanje može da izgleda očigledan. Ipak, iznenađujuće, mnoge firme nemaju formalnu procenu učinka ili procenu procesa […]

  • Zarada prodavca 7up
    Zarada prodavca je u srcu uspešne organizacije prodaje. Ipak, čudi što u preduzećima, nedostaje koherentan, fer i široko prihvaćen sistematski  pristup nagrađivanja prodajnog osoblja. Kontinu […]

  • Stvaranje i negovanje prodajnog tima 7up
    Prodajni tim

    Kada se suočite sa stvaranjem i sastavljanjem prodajnog tima, to može biti težak zadatak, ali u svakom slučaju najsuptilniji deo celokupne organizacije pro […]

  • Planiranje prodaje 7up
    Planiranje prodaje je ključ za profitabilni rast prodaje

    Prodajni  plan je  put do važnih procesa strateškog planiranja. Ciljevima i prioritetima koje menadžment postavlja,  čest […]

  • Strateško planiranje 7up
    Nije lako ubediti top menadžment da odvoji vreme i krene u strateško planiranje prodaje. U isto vreme, ubeđeni su da se ovim poslom bave samo “izuzetno velike” kompanije. Greška. […]

  • Prodajni fokus
    Prodajni fokus je dokumemt koji služi kao mapa puta za 7up prodajni model
    Struktura prodaja
    Prodaja na određenom tržištu/ definisanje/ odgovornost/ prenos

    Opis poslova i dužnosti – unutar / iz […]

  • Procena zadovoljstva klijenta 7up
    Ne postoji ništa važnije od aktivnosti procena zadovoljstva klijenta, kada su u pitanju vaši kupci (ili klijenti). Malo je reći da je zadržavanje(lojalnost) onih koji su prof […]

  • 7up analiza prodaje
    Rukovodioci u većini kompanija imaju jasno sliku o tome, šta rade, koliko je vremena potrbno da nešto urade i kako će se meriti njihov uspeh. Ipak, veoma često, najbolji put za posti […]

Skoči na traku sa alatkama