Blog Thumb With Pagination

Strateško planiranje 7up Nije lako ubediti top menadžment da odvoji vreme i krene u strateško planiranje prodaje. U isto vreme, ubeđeni su da se ovim poslom bave samo “izuzetno velike” kompanije. Greška. Samo ime Strateško planiranje asocira ih na trošenje mnogo novca i vremena da bi se...

Strateško planiranje

Strateško planiranje 7up Nije lako ubediti top menadžment da odvoji vreme i krene u strateško planiranje prodaje. U isto vreme, ubeđeni su da se ovim poslom bave samo “izuzetno velike” kompanije. Greška. Samo ime Strateško planiranje asocira ih na trošenje mnogo novca i vremena da bi se...

Prodajni fokus Prodajni fokus je dokumemt koji služi kao mapa puta za 7up prodajni model Struktura prodaja Prodaja na određenom tržištu/ definisanje/ odgovornost/ prenos Opis poslova i dužnosti – unutar / izvan preduzeća Naknada i podsticaj Učinak/ procedure/ evaluacije Obuka i trening  prodavaca –...

Prodajni fokus

Prodajni fokus Prodajni fokus je dokumemt koji služi kao mapa puta za 7up prodajni model Struktura prodaja Prodaja na određenom tržištu/ definisanje/ odgovornost/ prenos Opis poslova i dužnosti – unutar / izvan preduzeća Naknada i podsticaj Učinak/ procedure/ evaluacije Obuka i trening  prodavaca –...

Procena zadovoljstva klijenta 7up Ne postoji ništa važnije od aktivnosti procena zadovoljstva klijenta, kada su u pitanju vaši kupci (ili klijenti). Malo je reći da je zadržavanje(lojalnost) onih koji su profitabilni i dugoročno vaši kupci, glavni ključ za uspeh kompanije. Iz tog razloga od...

Procena zadovoljstva klijenta

Procena zadovoljstva klijenta 7up Ne postoji ništa važnije od aktivnosti procena zadovoljstva klijenta, kada su u pitanju vaši kupci (ili klijenti). Malo je reći da je zadržavanje(lojalnost) onih koji su profitabilni i dugoročno vaši kupci, glavni ključ za uspeh kompanije. Iz tog razloga od...

7up analiza prodaje Rukovodioci u većini kompanija imaju jasno sliku o tome, šta rade, koliko je vremena potrbno da nešto urade i kako će se meriti njihov uspeh. Ipak, veoma često, najbolji put za postizanje cilja im izmiče. Začuđujuće, može biti da je snaga prodajne...

7up analiza prodaje

7up analiza prodaje Rukovodioci u većini kompanija imaju jasno sliku o tome, šta rade, koliko je vremena potrbno da nešto urade i kako će se meriti njihov uspeh. Ipak, veoma često, najbolji put za postizanje cilja im izmiče. Začuđujuće, može biti da je snaga prodajne...

Skoči na traku sa alatkama