Two Columns Blog

Evaluacija učinka Evaluacija učinka ili zašto su procene toliko važno? Odgovor na ovo pitanje može da izgleda očigledan. Ipak, iznenađujuće, mnoge firme nemaju formalnu procenu učinka ili procenu procesa učinka

Evaluacija učinka

Evaluacija učinka Evaluacija učinka ili zašto su procene toliko važno? Odgovor na ovo pitanje može da izgleda očigledan. Ipak, iznenađujuće, mnoge firme nemaju formalnu procenu učinka ili procenu procesa učinka

Zarada prodavca 7up Zarada prodavca je u srcu uspešne organizacije prodaje. Ipak, čudi što u preduzećima, nedostaje koherentan, fer i široko prihvaćen sistematski  pristup nagrađivanja prodajnog osoblja. Kontinuitet, predvidljiva i

Zarada prodavca

Zarada prodavca 7up Zarada prodavca je u srcu uspešne organizacije prodaje. Ipak, čudi što u preduzećima, nedostaje koherentan, fer i široko prihvaćen sistematski  pristup nagrađivanja prodajnog osoblja. Kontinuitet, predvidljiva i

Stvaranje i negovanje prodajnog tima 7up Prodajni tim Kada se suočite sa stvaranjem i sastavljanjem prodajnog tima, to može biti težak zadatak, ali u svakom slučaju najsuptilniji deo celokupne organizacije

Stvaranje i negovanje prodajnog tima

Stvaranje i negovanje prodajnog tima 7up Prodajni tim Kada se suočite sa stvaranjem i sastavljanjem prodajnog tima, to može biti težak zadatak, ali u svakom slučaju najsuptilniji deo celokupne organizacije

Planiranje prodaje 7up Planiranje prodaje je ključ za profitabilni rast prodaje Prodajni  plan je  put do važnih procesa strateškog planiranja. Ciljevima i prioritetima koje menadžment postavlja,  često je potreban put

Planiranje prodaje

Planiranje prodaje 7up Planiranje prodaje je ključ za profitabilni rast prodaje Prodajni  plan je  put do važnih procesa strateškog planiranja. Ciljevima i prioritetima koje menadžment postavlja,  često je potreban put

Strateško planiranje 7up Nije lako ubediti top menadžment da odvoji vreme i krene u strateško planiranje prodaje. U isto vreme, ubeđeni su da se ovim poslom bave samo “izuzetno velike” kompanije.

Strateško planiranje

Strateško planiranje 7up Nije lako ubediti top menadžment da odvoji vreme i krene u strateško planiranje prodaje. U isto vreme, ubeđeni su da se ovim poslom bave samo “izuzetno velike” kompanije.

Prodajni fokus Prodajni fokus je dokumemt koji služi kao mapa puta za 7up prodajni model Struktura prodaja Prodaja na određenom tržištu/ definisanje/ odgovornost/ prenos Opis poslova i dužnosti – unutar

Prodajni fokus

Prodajni fokus Prodajni fokus je dokumemt koji služi kao mapa puta za 7up prodajni model Struktura prodaja Prodaja na određenom tržištu/ definisanje/ odgovornost/ prenos Opis poslova i dužnosti – unutar

Procena zadovoljstva klijenta 7up Ne postoji ništa važnije od aktivnosti procena zadovoljstva klijenta, kada su u pitanju vaši kupci (ili klijenti). Malo je reći da je zadržavanje(lojalnost) onih koji su

Procena zadovoljstva klijenta

Procena zadovoljstva klijenta 7up Ne postoji ništa važnije od aktivnosti procena zadovoljstva klijenta, kada su u pitanju vaši kupci (ili klijenti). Malo je reći da je zadržavanje(lojalnost) onih koji su

7up analiza prodaje Rukovodioci u većini kompanija imaju jasno sliku o tome, šta rade, koliko je vremena potrbno da nešto urade i kako će se meriti njihov uspeh. Ipak, veoma često,

7up analiza prodaje

7up analiza prodaje Rukovodioci u većini kompanija imaju jasno sliku o tome, šta rade, koliko je vremena potrbno da nešto urade i kako će se meriti njihov uspeh. Ipak, veoma često,

Skoči na traku sa alatkama