Unapređenje prodajnih veština, za direktore i menadžere prodaje.

Unapređenje prodajnih veština,
za direktore i menadžere prodaje.

Kada se uzme u obzir informisanost i sve veća očekivanja kupca jasno je da današnji prodavac/menadžer/direktor mora da ovlada interdisciplinarnim pristupom prema znanju i veštinama nužnim da bi se pratili i ispunili zahtevi kupca. Koncepti i principi iz ekonomije, komunikacije, marketinga, sociologije, psihologije i svakako računarska pismenost, znanja su i veštine bez kojih današnji prodavac teško da može da računa na uspešnu prodaju. Što se više suočavate sa većim i složenim prodajama eksponencijalno se povećava potreba za savremenim prodajnim modelima i vašom obučenošću.

SIŽE OBUKE

Ova Obuka u prvi plan stavlja menadžera/prodavca i njegove veštine u procesu prodaje.
Da upravo "ljudski faktor" donosi prevagu na tržištu, potvrdilo je istraživanje koje je utvrđivalo razloge zbog kojih kupci napuštaju firme sa kojima su do tada poslovali. Rezultati su bili zapanjujući:
- 3% zbog preseljenja
- 5% zbog uspostavljanja novih poslovnih kontakata
- 9% zbog konkurencije
- 14% zbog nezadovoljstva proizvodom
- čak 68% zbog neadekvatnog ponašanja ili indiferentnosti ljudi zaposlenih u firmama.

Ovi podaci ukazali su na prostor u kome se odvija odlučujuća borba za kupca. Zbog toga je važno ne samo što bolje upoznati svoje, konkretne kupce, kako bi se udovoljilo njihovim zahtevima, očekivanjima i željama, već i poznavati određene zakone i pravila po kojima se ponaša većina kupaca.

CILJ OBUKE

Cilj obuke je da ukaže na potrebna znanja i veštine u procesu prodaje kojima svaki prodavac treba da ovlada, da bi se sam proces bolje razumeo te kako bi mogao da se stalno unapređuje.

Obuka je prvenstveno namenjena direktorima i menadžerima prodaje

Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.

TEME OBUKE

  • Samoocenjivanje i samovrednovanje
  • Veština komunikacije
  • Tipologija kupca
  • Kvalifikovani kupac
  • Direktna lična prodaja
  • PAWNFAB, tehnika prodaje
  • Reversing, tehnika prodaje
  • Pregovaranje u prodaji
  • Zatvaranje prodaje
  • KANO model u prodaji
  • Postprodaja i njen značaj
  • Upravljanje reklamacijama

Informacije o obuci

Opšte informacije o obuci

» Mesto održavanja obuka: Hotel JUMP INN, Koče Popovića 2a

» Trajanje dvodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji

» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci

» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt

» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje

» Za sve polaznike obuke odobrava se popust od 15% na smeštaj u Hotelu JUMP INN/
  Kontakt: Direktor prodaje Ana Novakov +381 11 40 49 653

» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 26.450,00 RSD

 

Prijava on line

O Nama

Organizacija Profectum posluje po najvišim poslovnim standardima koji čine fundamentalno poštovanje neprolaznih vrednosti i inovativnost kao imperativ održivog opstanka.

Povežite se sa nama!

 

Aktuelne obuke jesen 2017

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • E-mail marketing, kako i zašto?
  • Kako da postanete uspešan menadžer prodaje?
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • Unapređenje prodaje u sektoru usluga
  • Merenje zadovoljstva kupca
  • Sistemski pristup prodaji
  • Rad sa teškim klijentima

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • SPIN® SELLING Strategija velikih prodaja
  • Započni svoj posao!
  • Uticaj brenda na uspešnost poslovanja
  • Tranzicija karijere
  • Kako da popravite samopouzdanje i budete uspešni
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • CUP Monitoring

JoomShaper