pregovaranje u prodaji

Obuka: "Napredno pregovaranje u prodaji"

Da li vaši ljudi pregovaraju ili čine ustupke?

SIŽE OBUKE

Uprkos tome što nijedan dan u našem životu ne prođe bez neke vrste pregovaranja, o ovom važnom i vitalnom sredstvu komunikacije nije nikada bilo reči tokom godina ili decenija našeg školovanja, što zaista predstavlja paradoks. Rezultat je da su ljudi prepušteni sami sebi, svojoj intuiciji i procenama, svojim iskustvima i pokušajima, svojim čestim i skupim greškama.

Vežba je veoma bitna da biste ovladali bilo kojom veštinom, pa i veštinom pregovaranja.
Ova obuka vam nudi priliku da poboljšate vaše pregovaračke sposobnosti  i testirate strategije u izazovnom okruženju. Obezbediće vam konkurentsku prednost u pregovorima uz izgradnju i održavanje pozitivnih odnosa. Fokusiraćete se na razvoj specifičnih načina ponašanja u toku pregovora, kroz vežbu i  idividualne povratne informacije.

CILJ OBUKE

Cilj obuke je da polaznici ovladaju komunikacionim, prezentacionim, prodajnim i pregovaračkim znanjima i veštinama.

Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.

Teme obuke

  • Komunikacija
  • Kako se pripremiti za pregovore
  • Prezentacione veštine
  • Veština pregovaranja
  • Paretovo pravilo i KANO model u prodaji
  • Tehnika prodaje Reversing
  • VBA metod (Analiza verbalnog ponašanja)

Opšte Informacije o obuci

» Mesto održavanja obuka: TC Profectum Beograd, 18-19.08.2015.

» Trajanje dvodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji

» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci

» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt

» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje

» Za ovu obuku vrednost kotizacija iznosi 26.450,00 RSD

Prijava on line

prijava online

O Nama

Organizacija Profectum posluje po najvišim poslovnim standardima koji čine fundamentalno poštovanje neprolaznih vrednosti i inovativnost kao imperativ održivog opstanka.

Povežite se sa nama!

 

Aktuelne obuke jesen 2017

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • E-mail marketing, kako i zašto?
  • Kako da postanete uspešan menadžer prodaje?
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • Unapređenje prodaje u sektoru usluga
  • Merenje zadovoljstva kupca
  • Sistemski pristup prodaji
  • Rad sa teškim klijentima

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • SPIN® SELLING Strategija velikih prodaja
  • Započni svoj posao!
  • Uticaj brenda na uspešnost poslovanja
  • Tranzicija karijere
  • Kako da popravite samopouzdanje i budete uspešni
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • CUP Monitoring

JoomShaper