Unapređenje prodaje u sektoru usluga

prodaja u finansijskom sektoru

Obuka: "Unapređenje prodaje u sektoru usluga"

 
Kako nas doživljavaju klijenti

SIŽE OBUKE

"Većina klijenata želi brz odgovor na njihov zahtev za nekom uslugom, pa čak  taj odgovor bio i negativan. Uvek je bolje klijentu predočiti realnu sliku njegovog poslovanja iz ugla banke, i mogućnost realizacije njegovog zahteva odmah, nego davati mu nadu za nešto što nije izvesno. Odugovlačenjem se ne rešava problem i klijenti stvaraju vrlo negativnu sliku o banci sa kojom posluju. Sličan odnos klijenti imaju i prema drugim finansijskim ustanovama. " Na osnovu sprovedenog istraživanja 2010/2011 na domaćem tržištu, može se zaključiti da se tradicionalni pristup prodaje više ne spominje i ne pronalazi mesto u savremenom bankarstvu, ali i generalno u celokupnom sektoru usluga. Njegovo mesto zauzeli su savremeni koncepti i metodi prodaje koji sve više pažnje posvećuju klijentima i njihovim potrebama a koji se svakodnevno moraju unapređivati kako bi banke/sektor usluga/ u svom poslovanju i procedurama koje moraju ispoštovati bile spremne da odreaguju na sve veće i zehtevnije želje klijenata.

Uzeli smo kao primer istraživanje u bankarskom sektoru. Isti ili sličan rezultat imaju istraživanja u osiguranju, telekomunikacijama, marketingu...generalno u sektoru usluga.

CILJ OBUKE

Cilj obuke je da predstavi sve specifičnost prodaje u finansijskom sektoru sa posebnim akcentom na potrebna znanja i veštine menadžera prodaje u pogledu veštine komunikacije sa klijentima.

Profectum poslovne obuke održava po zaštićenoj MSsys EDU40 koncept ™ metodologiji.

Teme obuke

  • Veština komunikacije
  • Zašto nas napuštaju klijenti?
  • Specifičnost uslužnih i finansijskih delatnosti
  • Tehnike prodaje - Reversing, Cross/UP seling
  • Prodaja prožima celu organizaciju, prodaja kao proces
  • Softverska podrška u prodaji - CRM (Info)

Informacije o obuci

Opšte informacije o obuci

» Mesto održavanja obuka: TC Profectum Beograd,

» Trajanje jednodnevne obuke od 10-16h » Ručak i osveženje uračunati u kotizaciji

» Svaki polaznik obuke dobija sertifikat o odslušanoj obuci

» Praćenje obuke: predavanje, skripta+ppt

» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje

Prijava on line

O Nama

Organizacija Profectum posluje po najvišim poslovnim standardima koji čine fundamentalno poštovanje neprolaznih vrednosti i inovativnost kao imperativ održivog opstanka.

Povežite se sa nama!

 

Aktuelne obuke jesen 2017

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • E-mail marketing, kako i zašto?
  • Kako da postanete uspešan menadžer prodaje?
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • Unapređenje prodaje u sektoru usluga
  • Merenje zadovoljstva kupca
  • Sistemski pristup prodaji
  • Rad sa teškim klijentima

  • Uspešna prodajna prezentacija
  • SPIN® SELLING Strategija velikih prodaja
  • Započni svoj posao!
  • Uticaj brenda na uspešnost poslovanja
  • Tranzicija karijere
  • Kako da popravite samopouzdanje i budete uspešni
  • Napredno pregovaranje u prodaji
  • CUP Monitoring

JoomShaper