ProFectum-Beograd
ProFectum-Beograd
  • Naslovna
  • O nama
    • O nama
    • Uslovi korišćenja
    • Politika privatnosti
    • Opšti uslovi za učešće na obukama
    • Učenje na daljinu Online obuke
    • Opšti vodič za prijavu na naše usluge
  • Obuke
    • Online Obuke
    • In house obuke
  • Metodologije i AI
    • Epirogen™ – Metod za refleksiju i razvoj
    • MSsys EDU40 Koncept™
    • AI SEO – Vidljivost u eri veštačke inteligencije
  • 9UP modul
    • 9UP analiza prodaje
    • Strateško planiranje 9UP
    • Stvaranje i negovanje prodajnog tima 9UP
    • Procena zadovoljstva klijenta 9UP
    • Planiranje prodaje 9UP
    • Zarada prodavca 9UP
    • Evaluacija učinka 9UP
    • Delegiranje 9UP
    • Razvoj liderstva 9UP
  • Blog
  • Pitbox
  • Kontakt
Prijava/Registracija
Prijava/Registracija

Menadžer prodaje I nivo

Program

  • 1 Section
  • 1 Lesson
  • 4 Hours
Proširi sve odeljkeSkupi sve odeljke
  • Program rada za online obuku "Menadžer prodaje I nivo"
    1
    • 1.0
      Program obuke za online obuku Menadžer prodaje I nivo
      4 Hours

Program obuke za online obuku Menadžer prodaje I nivo

Program rada za online obuku „Menadžer prodaje I nivo“

Datum:
Vreme: 11:00 – 15:00
Platforma: Zoom
Trajanje: 4 sata (uz pauze)

10:45 – 11:00 | Prijava polaznika na Zoom

  • Polaznici se prijavljuju na Zoom, a tehnička podrška je dostupna za sve eventualne probleme.
  • Kratka uputstva za korišćenje Zoom funkcionalnosti (mikrofoni, kamere, chat, postavljanje pitanja).

11:00 – 11:15 | Uvod u obuku i upoznavanje sa predavačima

  • Koordinator obuke: Milorad Milivojević, Dipl. Ing.
  • Predstavljanje predavača i polaznika, uz kratku diskusiju o očekivanjima.
  • Pregled programa obuke i ciljeva koje ćemo postići.

11:15 – 12:00 | Osnovni principi prodaje

  • Tema: Uvod u prodajne procese i ulogu menadžera prodaje.
    • Šta je prodaja?
    • Prodajni ciklus: Od identifikacije potreba do zatvaranja prodaje.
    • Razumevanje uloge menadžera prodaje.
    • Kako identifikovati potrebe kupaca i prilagoditi prodajnu strategiju?
  • Interaktivni deo: Diskusija sa polaznicima o njihovim iskustvima sa prodajom i ključnim izazovima (10 min).
    • Polaznici dele svoja iskustva u prodaji putem Zoom chat funkcije ili kratke intervencije uživo.

12:00 – 12:45 | Vođenje prodajnog tima

  • Tema: Osnove vođenja tima i menadžmenta.
    • Tehnike vođenja tima: Postavljanje ciljeva, praćenje učinka, davanje povratnih informacija.
    • Kako efikasno komunicirati sa članovima tima?
    • Organizacija redovnih sastanaka i motivisanje tima.
  • Praktična vežba: Polaznici u malim grupama (Zoom Breakout Rooms) rade na simulaciji postavljanja ciljeva za svoj prodajni tim (15 min).
    • Nakon vežbe, grupna diskusija i analiza rezultata.

12:45 – 13:00 | Pauza (15 minuta)

  • Kratka pauza za osveženje pre nastavka obuke.

13:00 – 13:45 | Osnovne tehnike motivacije u prodaji

  • Tema: Kako motivisati prodajni tim i postaviti SMART ciljeve.
    • Razumevanje osnovnih motiva koji pokreću prodavce.
    • Primena pozitivne povratne informacije i nagrađivanje zaposlenih.
    • Kako postaviti i pratiti SMART ciljeve: Specifični, Merljivi, Dostižni, Relevantni i Vremenski ograničeni ciljevi.
  • Praktična vežba: Polaznici pojedinačno kreiraju SMART ciljeve za svoj tim, koje zatim dele sa grupom za diskusiju i povratne informacije (20 min).
    • Diskusija i prilagođavanje ciljeva uz pomoć predavača.

13:45 – 14:30 | Korišćenje CRM sistema u svakodnevnim zadacima

  • Tema: Uvod u CRM sisteme i njihovu primenu u prodajnom procesu.
    • Šta je CRM i zašto je važan za menadžere prodaje?
    • Kako CRM pomaže u praćenju prodajnih aktivnosti i upravljanju odnosima sa klijentima.
    • Unos podataka o kupcima i praćenje ciljeva kroz CRM.
  • Praktična sesija: Predavač prikazuje demo osnovnih funkcionalnosti CRM sistema, a polaznici vežbaju unoseći podatke o kupcima i prateći aktivnosti na primeru simulacije (20 min).
    • Pitanja i odgovori vezani za specifične izazove sa CRM sistemima.

14:30 – 14:45 | Pitanja i odgovori

  • Otvoreni deo za sva dodatna pitanja polaznika.
  • Diskusija o izazovima u vođenju prodajnih timova i korišćenju alata poput CRM-a.

14:45 – 15:00 | Završne smernice i dodela e-sertifikata

  • Recap ključnih lekcija naučenih tokom obuke.
  • Smernice za dalji samostalni rad i usavršavanje.
  • Dodela e-sertifikata o uspešno završenoj obuci.
  • Poziv na učlanjenje u zatvorenu Facebook grupu za polaznike obuke i dalje konsultacije.

Tehničke napomene:

  • Zoom link za obuku: Biće poslat putem e-maila dan pre početka obuke.
  • Stabilna internet konekcija je preporučena, kao i korišćenje kamere i mikrofona za bolju interakciju.
  • Materijali sa obuke biće poslati polaznicima putem e-maila nakon završetka obuke.

Ovaj program rada omogućava interaktivnu obuku sa jasnim praktičnim zadacima, diskusijama i simulacijama, što pomaže polaznicima da bolje savladaju ključne koncepte vođenja prodajnog tima i upravljanja prodajnim procesima.

 

Ostavite odgovor Odustani od odgovora

ProFectum-Beograd

Mi razumemo da različite okolnosti zahtevaju različite oblike ponašanja. Zato prilagođavamo naša rešenja i pristup svakom klijentu ponaosob da bismo na najbolji način zadovoljili njegove ciljeve i potrebe.

Prijavi se na Newsletter

Copyright © ProFectum sva prava zadržava

  • Politika privatnosti
  • Uslovi korišćenja