Tehnike prodaje

( 0 Ocena )
Shape Image One
tehnike prodaje-naslovna
User Avatar

Tehnike prodaje

4 Hours
Intermediate
1 lekcija
0 testova
0 učenik

Tehnike Prodaje – Uspešan Prodavac u Svakoj Branši

Tehnike prodaje su ključna veština svakog uspešnog prodavca, bez obzira na industriju u kojoj radi. Naša online obuka “Tehnike prodaje” je dizajnirana da vas nauči kada koristiti određene tehnike, a kada ih izbegavati, jer mogu biti kontraproduktivne.

Kome je namenjena obuka?

Bilo da ste iskusni prodavac ili tek počinjete, ova obuka će vam pomoći da unapredite svoje veštine. Naučićete kako da poboljšate komunikaciju sa kupcima i identifikujete da li grešite u primeni tehnika prodaje. Ova online obuka odgovara na pitanja poput:

– Koje tehnike prodaje koristiti?

– Kako izbeći najčešće greške?

Detalji obuke:

– Trajanje:  4 sata (od 11h do 15h)

– Format:  Online, uživo predavanje

– Broj učesnika:  Maksimalno 8

– Kotizacija: 12.350 RSD za jednog polaznika, 22.700 RSD za dva polaznika iz iste kompanije

– Datum i vreme:  Kontaktirajte nas za sledeći termin

 

Cilj obuke

Cilj ove obuke je da vas nauči kako pravilno primeniti tehnike prodaje, identifikujete najčešće greške i povećate efikasnost vašeg prodajnog tima. Kroz procenu predznanja (MSsys EDU40 koncept™ metodologija), obezbedićemo personalizovani pristup za svakog polaznika.

 

Teme obuke:

  1. Tehnike prodaje kao osnovna veština svakog prodavca

– Šta su tehnike prodaje?

– Kako i kada ih primeniti?

– Uobičajene greške u prodaji.

  1. PAWNFAB bazična tehnika prodaje

PAWNFAB tehnika obuhvata sedam faza prodajnog procesa, koje proizlaze jedna iz druge, omogućavajući logičan i efikasan pristup svakom prodajnom procesu.

  1. Reversing – napredna tehnika prodaje

Ova tehnika fokusira se na preusmerenje komunikacije na kupca, omogućavajući mu da otkrije i reši svoje probleme kroz razgovor. Prodavac pri ovoj tehnici priča manje, dok kupac “sam sebi prodaje”. Veoma korisna za otkrivanje stvarnih potreba kupca.

  1. Tehnike zatvaranja prodaje

– Kako kupci donose odluku o kupovini?

– Efikasne tehnike zatvaranja prodaje.

– Važnost pravovremenog ćutanja.

 

Metod rada i predavači

Metod rada je interaktivan i zasniva se na kombinaciji predavanja, praćenja prezentacije i aktivnog učešća kroz postavljanje pitanja. Naši predavači su iskusni stručnjaci iz oblasti prodaje, predvođeni konsultantom i predavačem Dipl. Ing. Miloradom Milivojevićem.

 

Zašto da se prijavite?

Nakon ove obuke, bićete u potpunosti osposobljeni za samostalnu primenu prodajnih tehnika, sa jasnim smernicama za dalje usavršavanje. Naučićete kako da brzo i efikasno implementirate naučene tehnike u realnim prodajnim situacijama.

 

Šta dobijate?

– Potrebno znanje za unapređenje prodajnih veština.

– E-sertifikat o završenoj obuci.

– Praktične smernice za samostalni rad i napredak.

 

Kotizacija, prijave i rezervacije

– Kotizacija za jednog polaznika: 12.350 RSD

– Kotizacija za dva polaznika iz iste organizacije: 22.700 RSD

– Rezervacija mesta:  Rezervacija je moguća tek nakon uplate kotizacije.

– Prijavite se putem:

– Telefona: (+381) 065/99 77 585; 065/65 65 855

– E-mail: centar@profectum.rs

– Online prijava sa popustom:  [Automatska prijava sa 8% popusta]

 

Koje su dodatne opcije?

Imamo rešenja i za specifične potrebe prodaje:

– Komplikovane prodaje:  Kontaktirajte nas za detalje.

– Složene i velike prodaje:  Dostupne opcije po zahtevu.

– Komunikacija, upravljanje prigovorima i sl.:  Kontaktirajte nas za više informacija.

Program

  • 1 Section
  • 1 Lesson
  • 4 Hours
Expand all sectionsCollapse all sections

Ostavite odgovor

tehnike prodaje-naslovna
Saznaj kako
  • Cena 12.350 рсд
  • Predavač ProFectum
  • Trajanje 4 sata
  • Lekcije 1
  • Upisani 0 polaznik
  • Pristup Online

Više obuka koje bi vam se mogle svideti

sertifikat-a Besplatno

Menadžer prodaje A sertifikat

Kvalitetna usluga i profesionalno ponašanje su ključni za uspeh u prodaji, bez obzira na nivo digitalizacije u poslovnom svetu. Kao što je poznati konsultant John Tschol rekao: „Ljudi će uvek ceniti i nagraditi toplo, iskreno i dobronamerno ponašanje

naplata potrazivanja 750×500 12.350 рсд

Naplata potraživanja

Uspešni prodajni rezultati ne znače mnogo ukoliko se ne završe naplatom. Mnoga preduzeća se suočavaju s izazovom kašnjenja ili nemogućnosti naplate, što može ozbiljno ugroziti njihovu likvidnost i profitabilnost. Naplata potraživanja nije samo administrativni zadatak – ona je srž održivog poslovanja

upravljanje-prigovorima-i-reklamacijama 36.000 рсд

Kako upravljati prigovorima i reklamacijama?

Efektivno upravljanje prigovorima i reklamacijama je ključno za poboljšanje odnosa sa kupcima i održavanje visokog nivoa zadovoljstva. Obuka pruža praktična znanja i alate koji vam pomažu da prepoznate prigovore kao priliku za unapređenje poslovanja i jačanje lojalnosti kupaca.

×