Ne nudimo više usluge

Shape Image One
Ne nudimo više usluge

Ne nudimo više usluge, već odgovore na vaša pitanja

ProFectum | Lični pogled iz prakse

Pišem ovaj tekst jer sam, iskreno, prestao da verujem u slučajne klikove.
Zvuči možda previše iskreno, ali istina je da sam, kao neko ko godinama razvija i nudi poslovne usluge, shvatio da najbolji klijenti ne dolaze preko reklama. Dolaze preko razgovora. I pitanja. Prave potrebe se retko pokažu same – one se otkriju tek kada neko zna da pita.

Mi u ProFectumu dugo smo pratili taj klasičan model – oglasimo uslugu, sačekamo da se neko javi, pokušamo da objasnimo zašto smo „baš mi“ prava opcija.
I funkcionisalo je, nekad više, nekad manje.
Ali istovremeno, osećali smo sve jače da nešto ne štima. Ne zato što nema potrebe – već zato što svi pretpostavljaju umesto da pitaju.


Previše ponuda, premalo slušanja

Ako pogledate digitalno tržište danas, sve vrvi od ponuda.
Paketi za HR, softveri, mentori, edukatori, „boostujte vaš tim“, „oslobodite potencijal zaposlenih“…
I svi se obraćaju isto: mi radimo X, za Y cenu, u Z roku.

A vrlo malo njih pita:
A šta vas konkretno sada muči?“
Kako danas donosite odluke o ljudima, timovima, organizaciji?“
Da li vam više treba uvođenje reda ili nova energija?“

Odlučili smo da probamo drugačije.
Ne jer imamo novu tehniku prodaje, već zato što verujemo da je poštovanje prema klijentima – slušanje.
Zato više ne počinjemo prezentaciju našim uslugama. Počinjemo pitanjem.


Šta ako ponudimo tek kad znamo šta tražite?

Pokrenuli smo novu fazu u našem poslovanju. Ne radikalno – već suštinski.
Umesto da širimo promotivne poruke, osmislili smo upitnik za firme.
Bez ikakvih obaveza, bez ponuda koje iskaču posle odgovora, bez forsiranja.
Samo:
👉 Recite nam – koji su vaši izazovi danas?

Zapošljavanje? Organizacija tima? Nedostatak strukture? Gubitak fokusa?
Svaka firma ima neku tačku u kojoj škripi, a mi želimo da budemo oni koji će to zaista razumeti pre nego što ponude bilo kakvo rešenje.

Zato je ovaj korak važan. I zato ovaj blog postoji.


Ne nudimo više usluge – već pokušavamo da razumemo kontekst

Mi ne nudimo instant rešenja. Ako ne znamo odgovor – reći ćemo to.
Ali ako znamo koga da vam preporučimo – uradićemo i to.
Ako vidimo da niste još spremni – daćemo vam jasan signal bez pritiska.
Ako možemo da vam pomognemo – prvo ćemo objasniti kako, pa tek onda koliko.

Zato je upitnik važan.
To je naš način da saznamo više, pre nego što odlučimo šta ćemo vam uopšte ponuditi.


Istraživanje kao osnova za saradnju

Ako ste pročitali do ovde – hvala vam.
To znači da verovatno razmišljate slično.
Ako želite da učestvujete u ovom malom eksperimentu razumevanja tržišta, popunite naš upitnik:

🔗 Kliknite ovde i recite nam šta vam je važno

Popunite ako želite da neko sasluša – a ne da odmah prodaje.
Popunite ako imate osećaj da vam je lakše kad neko pita pravo pitanje.
I naravno – ostavite kontakt samo ako želite da vam se javimo sa predlogom.

Za popunjavanje upitnika ne treba vam više od 3-5 minuta.


Šta ćemo mi uraditi posle?

Analiziraćemo sve odgovore.
Nećemo ih gledati kroz filter „šta možemo da prodamo“, već „šta možemo da doprinesemo“.
Možda iz toga nastane novi program. Možda samo bolji način komunikacije. Možda ništa – ali i to je u redu.

Jer prvi cilj nije prodaja.
Prvi cilj je razumevanje.
Odatle sve počinje.


Ne nudimo više usluge. Nudimo dijalog.
Nudimo prostor da vi kažete – a mi slušamo.

I tek onda da predložimo.
Ako i vi tako radite – znamo da ćemo se razumeti.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *