Rad sa teškim klijentima | Online obuka

  • Naslovna
  • Rad sa teškim klijentima | Online obuka
( 0 Ocena )
Shape Image One
rad-sa-teškim-klijentima
User Avatar

Rad sa teškim klijentima | Online obuka

4 Hours
Intermediate
1 lekcija
0 testova
1 učenik

Rad sa teškim klijentima

Naučite kako efikasno rešiti izazove u komunikaciji sa teškim klijentima!

Kome je obuka namenjena?

Ako:

  • Imate klijente koji su teški za saradnju
  • U poslovnom okruženju nailazite na teške saradnike, potencijalne klijente, šefove

Na ovoj obuci ćete naučiti:

  • Kako postaviti jasne granice u komunikaciji sa teškim klijentima
  • Kako da uspešno završite radne zadatke bez stresa
  • Tehnike za izgradnju asertivnog i uspešnog pristupa

Detalji o online obuci

Da li vam se dešava da pri pomisli na sledeći sastanak osećate napetost zbog određenih klijenata? Ako prepoznajete frustraciju, bes, ili osećaj nemoći u komunikaciji sa klijentima, vreme je da preuzmete kontrolu i naučite kako da se nosite sa ovim izazovima. Naša obuka „Rad sa teškim klijentima“ pomaže vam da prepoznate teške situacije, ovladate svojim reakcijama i pronađete način da postignete svoje ciljeve na miran i konstruktivan način.

Trajanje obuke:

Četvoročasovna online obuka (sa pauzom od 15 minuta nakon 1,5 sata), u terminu od 10:00 do 14:00h.

Ciljevi obuke:

  • Razumevanje emocionalnih okidača u kontaktu sa teškim klijentima
  • Ovladavanje tehnikama kontrole svojih reakcija i emocija
  • Razvijanje asertivne komunikacije i postavljanje jasnih granica
  • Učenje kako da iz svakog konflikta izvučete pozitivne rezultate

Obuka se sprovodi po MSsys EDU40™ metodologiji, koja omogućava direktnu primenu stečenih znanja u realnim situacijama.

Teme obuke:

  1. Prepoznavanje „teških klijenata“ – Ko su oni i kako ih identifikovati?
  2. Koji je vaš stil komunikacije – Samoprocena vašeg pristupa u teškim situacijama
  3. Kontrola reakcija – Kako uspešno upravljati svojim ponašanjem u izazovnim situacijama
  4. Konkretni primeri – Studije slučaja i specifične situacije iz poslovne prakse

Metod rada:

Obuka se sprovodi putem online predavanja, uz mogućnost postavljanja pitanja i interakcije sa predavačem. Sve lekcije su praćene praktičnim primerima kako biste odmah mogli da primenite stečena znanja.

Predavač: Diplomirani psiholog i psihoterapeut Milica Zarin

Šta dobijate pohađanjem obuke?

  • Potpuni komfor – Obuka se prati online, iz udobnosti vašeg doma ili kancelarije
  • Veštine upravljanja teškim klijentima – Naučite da savladate izazove u komunikaciji i smanjite stres
  • E-Sertifikat o uspešno završenoj obuci

Kotizacija i prijava:

  • Kotizacija za jednog polaznika: 12.350,00 RSD
  • Kotizacija za dva polaznika iz iste organizacije: 22.700,00 RSD

Rezervacija mesta se vrši nakon uplate kotizacije. Broj polaznika je ograničen.

Prijava na obuku:

  • Putem telefona: +381 65 99 77 585; +381 65 65 65 855
  • E-mail: centar@profectum.rs

Ili se odmah prijavite online

 

Dodatne opcije (na upit):

  • Trening efikasnosti
  • Preuzmite kontrolu nad stresom
  • Odlaganje obaveza

Mesto održavanja: Online

Trajanje obuke: 4 sata

Program

  • 1 Section
  • 1 Lesson
  • 4 Hours
Expand all sectionsCollapse all sections
rad-sa-teškim-klijentima
Saznaj više
  • Cena 12.350 рсд
  • Predavač ProFectum
  • Trajanje 4 sata
  • Lekcije 1
  • Upisani 1 polaznik
  • Pristup Online

Više obuka koje bi vam se mogle svideti

sertifikat-a Besplatno

Menadžer prodaje A sertifikat

Kvalitetna usluga i profesionalno ponašanje su ključni za uspeh u prodaji, bez obzira na nivo digitalizacije u poslovnom svetu. Kao što je poznati konsultant John Tschol rekao: „Ljudi će uvek ceniti i nagraditi toplo, iskreno i dobronamerno ponašanje

naplata potrazivanja 750×500 12.350 рсд

Naplata potraživanja

Uspešni prodajni rezultati ne znače mnogo ukoliko se ne završe naplatom. Mnoga preduzeća se suočavaju s izazovom kašnjenja ili nemogućnosti naplate, što može ozbiljno ugroziti njihovu likvidnost i profitabilnost. Naplata potraživanja nije samo administrativni zadatak – ona je srž održivog poslovanja

upravljanje-prigovorima-i-reklamacijama 36.000 рсд

Kako upravljati prigovorima i reklamacijama?

Efektivno upravljanje prigovorima i reklamacijama je ključno za poboljšanje odnosa sa kupcima i održavanje visokog nivoa zadovoljstva. Obuka pruža praktična znanja i alate koji vam pomažu da prepoznate prigovore kao priliku za unapređenje poslovanja i jačanje lojalnosti kupaca.

×