Liderstvo i njegovi zakoni

( 0 Ocena )
Shape Image One
lider-menadzer-1a
User Avatar

Liderstvo i njegovi zakoni

6 Hours
Intermediate
1 lekcija
0 testova
0 učenik

Liderstvo i njegovi zakoni

Online Obuka: 21 Zakon Liderstva

Razvijte svoje liderske veštine uz stručnu obuku zasnovanu na principima Džona C. Maksvela

Svi mi ne polazimo sa iste tačke u životu, ali ono što definiše naš uspeh je smer kojim biramo da idemo. Da li ćemo postići uspeh ili neuspeh, zavisi od naših odluka i spremnosti da se razvijamo. Liderstvo igra ključnu ulogu u postizanju profesionalnih ciljeva, a svaki vaš posao i interakcija sa drugima – bilo da se radi o menadžmentu, prodaji, marketingu ili komunikaciji – zavisi od nivoa liderstva koji posedujete.

Liderstvo je za svakoga!

Jedna od najčešćih zabluda je da liderstvo pripada samo onima koji su na vrhu hijerarhije. Istina je, međutim, potpuno drugačija – liderstvo nije pozicija, već proces stalnog usavršavanja i razvoja. Ne morate biti generalni direktor ili politički lider da biste bili lider u svom okruženju. Liderstvo možete pokazati u svakodnevnom radu sa kolegama, klijentima, pa čak i u sopstvenom životu.

Zakoni liderstva su nepromenjivi i večni. Oni pokazuju da liderstvo nije urođena osobina, već veština koju svako može naučiti i primenjivati. Pitanje je samo – da li ste spremni da investirate u svoj lični i profesionalni razvoj?

Šta ćete naučiti?

Na ovoj online obuci, putem Zoom platforme, predstavićemo vam 21 zakon liderstva prema Džonu C. Maksvelu. Neki od ključnih zakona koje ćete naučiti uključuju:

  • Zakon učinaka
  • Zakon uticaja
  • Zakon procesa
  • Zakon autentičnosti
  • Zakon navigacije

Zašto je ova obuka prava za vas?

Obuka je osmišljena za sve one koji žele da unaprede svoje liderske veštine i postignu uspeh u karijeri, bez obzira na trenutnu poziciju. Idealna je za menadžere, preduzetnike, ali i sve one koji vode timove ili teže liderskim pozicijama.

Predavač: Obukom vas vodi iskusni konsultant i predavač Dip. Ing. Milorad M. Milivojević, koji će vam kroz konkretne primere i metode pomoći da primenite zakone liderstva u praksi. Saznajte više o predavaču.

Opšte informacije o obuci:

  • Platforma: Zoom (ONLINE)
  • Trajanje: Dva dana, po tri sata (od 11:00 do 14:00)
  • Certifikat: Svaki učesnik dobija e-sertifikat o učešću i pristup zatvorenoj Facebook grupi za dodatno učenje i podršku.
  • Cena obuke: 18.600,00 RSD ili 160,00 EUR

Posebne pogodnosti:

  • 8% popusta za online prijavu
  • Maksimalno 8 učesnika po grupi za maksimalnu interakciju i personalizovano učenje
  • Konsultacije 1:1 dostupne uz dodatni dogovor (upravljanje prigovorima, menadžerske veštine, i sl.)

Kako da se prijavite?

  • Email prijava: centar@profectum.rs
  • Telefon za prijave i informacije: +381 65 99 77 585

Ne propustite priliku da unapredite svoje liderske veštine i učite od stručnjaka uz interaktivnu i dinamičnu online obuku. Prijavite se već danas!

Program

  • 1 Section
  • 1 Lesson
  • 6 Hours
Expand all sectionsCollapse all sections
lider-menadzer-1a
Saznaj više
  • Cena 18.600 рсд
  • Predavač ProFectum
  • Trajanje 2x3 sata
  • Lekcije 1
  • Upisani 0 polaznik
  • Pristup Online

Više obuka koje bi vam se mogle svideti

sertifikat-a Besplatno

Menadžer prodaje A sertifikat

Kvalitetna usluga i profesionalno ponašanje su ključni za uspeh u prodaji, bez obzira na nivo digitalizacije u poslovnom svetu. Kao što je poznati konsultant John Tschol rekao: „Ljudi će uvek ceniti i nagraditi toplo, iskreno i dobronamerno ponašanje

naplata potrazivanja 750×500 12.350 рсд

Naplata potraživanja

Uspešni prodajni rezultati ne znače mnogo ukoliko se ne završe naplatom. Mnoga preduzeća se suočavaju s izazovom kašnjenja ili nemogućnosti naplate, što može ozbiljno ugroziti njihovu likvidnost i profitabilnost. Naplata potraživanja nije samo administrativni zadatak – ona je srž održivog poslovanja

upravljanje-prigovorima-i-reklamacijama 36.000 рсд

Kako upravljati prigovorima i reklamacijama?

Efektivno upravljanje prigovorima i reklamacijama je ključno za poboljšanje odnosa sa kupcima i održavanje visokog nivoa zadovoljstva. Obuka pruža praktična znanja i alate koji vam pomažu da prepoznate prigovore kao priliku za unapređenje poslovanja i jačanje lojalnosti kupaca.

×