SPIN ® Selling – Strategija velikih prodaja | Online obuka
Šta je SPIN®SELLING ?
· To je set ideja, o tome kako da budete uspešni u velikim i složenim prodajama.
· To je model, koji je nastao na osnovu najobimnijeg istraživanje ikada sprovedenog oko efikasnosti tehnika prodaje.
· Više od polovine od „Fortune100“ koristi ga za obučavanje svoje prodajne sile.
Nastanak SPIN® modela
SPIN® model je razvijen iz velike istraživačke Huthvaite studije, od preko 35.000 prodajnih razgovora. Istraživačima je postavljen zadatak da odgovore na pitanje koje je bilo problematično mnogim top prodavcima u B2B(business-to-business) prodaji.
Pitanje je glasilo:
Da li postoje posebne veštine koje utiču na uspeh u velikoj i složenoj prodaji?
Ili je prodaja samo prodaja, tako da su osnovne veštine iste i dovoljne, bez obzira da li je prodaja velika ili mala?
Kompanije, XeroX i IBM…, koje su sponzorisale Huthvaite istraživanje, pripremali su se za budućnost u kojoj su očekivali da prodaja postane složen i sofisticiran proces.
Počeli su da regrutuju i obučavaju vrhunske prodavce za ovaj novi svet komplekse prodaje. Mnogi od regrutovanih prodavaca, koji su bili izuzetno uspešni u zaključivanju manjih prodaja, imali su više nego skromne rezultate u novom velikom prodajnom okruženju.
Rezultati su bili neprihvatljivi!
Rezultati i zaključci do kojih došli Huthvaite istraživači:
…….
O svemu na dvodnevnoj obuci „SPIN® SELLING – Strategija velikih prodaja“
Opšte Informacije o obuci:
» Mesto održavanja obuke: ONLINE
» Trajanje obuke: 2 x tri sata od 11-14h
» Svaki polaznik obuke dobija e-sertifikat o učestvovanju, određeni deo materijala na e-mail, takodje i mogućnost prijema u zatvorenu Facebook grupu.
» Za sve obuke važe opšti uslovi za učestvovanje
» Za ovu obuku vrednost kotizacije iznosi 16.400,00 RSD ili 140,00 evra
(Maksimalan broj je 8 učesnika na obuci )
» Prijave na:
E-mail: centar@profectum.rs
Telefon: +381 65 99 77 585
Prijava u RSD (ZA SRBIJU) 8% popusta za online prijavu.
Za prijave iz inostranstva €: 8% popusta za online prijavu.
KOJE SU DODATNE OPCIJE?
– Komunijkacija, upravljanje prigovorima i sl., pozovi za upit
No Comments