Planiranje prodaje 7up
Planiranje prodaje je ključ za profitabilni rast prodaje
Planiranje profitne prodaje formalizuje ključne elemente profesionalnog, individualnog biznis plana, a pruža i proces i smernice za njegovo sprovođenje u vašoj kompaniji.
Prodajni plan je put do važnih procesa strateškog planiranja. Ciljevima i prioritetima koje menadžment postavlja, često je potreban put u prodajne planove koji mogu koristiti pojedinačnim prodavcima da efikasno planiraju svoje aktivnosti.
Bezbroj prodavaca počinje poslovnu godinu bez plana prodaje, bez jasnih ciljeva i planiranja, njihov uspeh je često iluzija. Mi vam pomažemo da proces planiranja postane normalan deo kulture kompanije, a menadžment može da eliminiše ovaj problem.
Planiranje prodaje – Šta je to?
Svaki prodavac treba dobro da definiše plan kako bi povećao svoj prodajni uspeh minimum u toku jedne godine. Planiranje profitne prodaje formalizuje ključne elemente profesionalnog, individualnog biznis plana, a pruža i proces i smernice za njegovo sprovođenje u vašoj kompaniji.
Formatiran , prilagođen poslovnom okruženju, omogućava svakom prodavcu da počne novi prodajni ciklus svake naredne godine sa dokazanim putokazom za uspeh.
No Comments